اسلایدر

آندرويد به ميدان جنگ مي‌رود !
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

ارتش آمريكا قراردادي به ارزش بيش از 21 ميليون دلار براي بالا بردن سطح امنيت آندرويد منعقد كرده است.دارپا (DARPA)، واحد تحقيقات نظامي وزارت دفاع آمريكا، قصد دارد دستگاه‌هاي آندرويدي را به ميدان جنگ‌هاي واقعي بفرستد.
اين مركز تحقيقاتي در انديشه گردآوري برنامه‌نويسان براي نوشتن برنامه‌هاي ويژه دستگاه‌هاي مبتني بر آندرويد است كه بتواند نظاميان را در جنگ ياري دهد.

به گزارش ايتنا از شماران سيستم به نقل از وي‌تري، بر اين اساس، دارپا قراردادي با شركت امنيتي Invincea منعقد كرده كه طي آن قرار است اين شركت به تعميق امنيت آندرويد بر طبق نيازهاي ارتش بپردازد.ارزش اين قرارداد ۲۱ ميليون و ۴۰۰ هزار دلار اعلام شده است.اين مبلغ طي چند سال آينده به Invincea پرداخت مي‌شود.

با گسترش تبلت‌ها و گوشي‌هاي هوشمند در دست سربازان، اين دستگاه‌ها بايد بسيار مطمئن و ايمن بوده و بتوانند در برابر خرابكاري‌هاي احتمالي دشمن كه مي‌كوشد با ترفندهاي سايبري، داده‌هاي ارزشمند نظامي و لجستيكي را شكار كند، به خوبي مقابله نمايد.

Invincea تا كنون نرم‌افزارهايي براي ايمن‌سازي تجهيزات آندرويدي كه نظاميان در افغانستان به كار مي‌برند، تهيه و ارائه كرده است.به گفته آنوپ گاش (Anup Ghosh) مدير اجرايي Invincea، چنين سرمايه‌گذاري‌هايي كه توسط دارپا و ارتش ايالات متحده صورت مي‌گيرد، از نياز مبرم به ايمن‌سازي دستگاه‌هاي موبايلي حكايت دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 20:28
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.